Nákup, doprava, doručení
Nákup, doručení
Jaké jsou možnosti doručení?
- Doručení kurýrem na adresu - GLS
- Osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny
Forma doručení | do 999 Kč | nad 1 000 Kč |
---|---|---|
Doprava - GLS | 99 Kč | Zdarma |
Osobní odběr - Zásilkovna - zásilky do 10 Kg | 75 Kč | Zdarma |
Pokud zásilky budou mít více než 10 kg, budou automaticky odeslány kurýrem GLS.
Platba dobírkou je za 40 Kč.
Kdy bude moje objednávka doručena?
Objednávky se snažíme předat dopravci v pracovní dny do 24 hodin od jejich vytvoření. Běžná doba doručení je 2-3 pracovní dny. Stav objednávky můžete sledovat pomocí odkazu, který vám zašleme emailem společně s rekapitulací objednávky. O datumu doručení vás bude informovat dopravce.
Jak mohu zaplatit svou objednávku?
Zaplatit můžete platební kartou, převodem, hotovosti (dobírkou).
Upozornění: Produkty, které aktuálně nejsou na skladě, lze zaplatit pouze prostřednictvím dobírky. To znamená, že neskladové produkty nelze zaplatit prostřednictvím platební karty.
Kam mám zadat slevový kupon?
Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní části přehledu objednávky v košíku (https://www.rybarske.cz/kosik/). Po stisknutí tlačítka použít se sleva automaticky odečte od hodnoty objednávky.
Vrácení a výměna zboží
Jak mohu zboží vrátit?
Nepoužité zboží můžete vrátit do 14ti dnů od převzetí objednávky.
Pro vrácení zboží vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží.
Vracet zboží můžete:
- prostřednictvím dopravce - zašlete na adresu: ODDĚLENÍ VRATEK A REKLAMACÍ - Rybarske.cz - Trstínska 9, 917 01 Trnava - Slovenská republika. Do balíku přiložte vratkový formulář
Originální obal zboží nesmí být poškozen. V případě poškození zboží či obalu bude vratná částka dle posouzení zohledněna.
Mohu zboží zaslat přes Zásilkovnu?
Ano, zboží můžete zaslat vámi vybraným dopravcem. Důležité je, aby bylo doručeno na naši adresu. Zaslání vráceného zboží je vždy na náklady zákazníka.
Vracím zboží, kdy mi vrátíte peníze?
Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
Zboží mi dorazilo poškozené
Převzali jste balíček, který obsahoval jakkoliv poškozené zboží? V balení produktu chyběla nějaká jeho součást? Vyplňte prosím příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal
Vaše zásilka obsahovala jiné zboží, než bylo v objednávce? V balíku něco chybělo nebo naopak tam bylo něco navíc? Vyplňte prosím příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Vracím zboží, kdy mi vrátíte peníze?
Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
Reklamace
Jak reklamovat zboží?
Pro urychlení reklamace doporučujeme vyplnit reklamační formulář.
Doručit zboží na reklamaci můžete:
- prostřednictvím dopravce - reklamované zboží včetně všech jeho součástí zašlete spolu s kopií daňového dokladu a s reklamačním formulářem na adresu: Rybarske.cz - Trstínska 9, 917 01 Trnava, Slovenská republika
Zboží mi přišlo poškozené
Převzali jste balíček, který obsahoval jakkoliv poškozené zboží? V balení produktu chyběla nějaká jeho součást? Vyplňte příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal
Vaše zásilka obsahovala jiné zboží, než bylo v objednávce? V balíku něco chybělo nebo naopak tam bylo něco navíc? Vyplňte příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Jak probíhá reklamace?
Při přijetí reklamace vám vystavíme reklamační protokol, do kterého zaznamenáme aktuální datum, přesné označení zboží a také způsob vyřízení, jaký požadujete.
Reklamované zboží následně ve spolupráci s výrobcem posoudíme.
Ze zákona to může trvat až 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve.
Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?
Ozvěte se nám na reklamační linku: +420 608 020 701 nebo napište na info@rybarske.cz